faq-2

1. Хто ми такі, що ціни в нас такі ж як і в санаторії?

Ми виступаєм посередгниками між покупцем та продавцем товарів, а в даному випадку туристичних послуг. Шановні туристи співпрацюючи з нами ви не втрачаєте лишніх коштів, так як ми працюєм по цінах санаторіїв,готелів та вілл тому, що маєм підписані з ними договора.
2. Які переваги ви отримаєте звертаючись до нас?
Звернувшись до нас ви отримаєте достовірну та основну інформацію в найкоротший час, яка вас буде цікавити. Менеджер постарається завжди вам допомогтити, порадити найкращі варіанти для відпочинку.
3. Які гарантії ви можете отримати від нашої з вами співпраці?
Перш за все хотіла б вас запевнити, що вас ніхто не збирається обманювати, тому що для вас ми і працюємо.
Зі своїми клієнтами ми працюєм по предоплаті, що гарантує для них бронь їхнього номера або ж путівки до часу приїзду. Крім цього Ви отримаєте підтвердження про бронювання, як і ще один елемент Вашої страховки.
4. Чи можна скасувати бронювати, та чи буде за це штраф?
Шановні туристи ви повинні розуміти, що бронювання звичайно можна скасувати, але на це повинні бути об’єктивні причини так як є санаторії та готелі, які накладають штрафні санкції. Для вашого зручного відпочинку звичайно потрібно все робити заздалегідь і тоді не виникатиме ніяких проблем.
5. Відпочинок з дітьми, як це оплачується?
Відпочиваючи з дітьми будьте готові до того, що за них потрібно оплачувати додатково. Є готелі та санаторії, які не беруть додаткові кошти за маленьких дітей про те, це завжди потрібно уточняти у менеджера, який буде з вами спілкуватись.

6. Перше бронювання, які мої  дії?

Зіткнувшись вперше з бронюванням в інтернеті у вас закрадаються підозри, що вас хочуть обманути, але співпрацюючи з нами ви отримаєте повну інформацію про те що вас цікавить. Менеджер розкаже вам про ваші наступні дії надзвичайно детально, і буде вас супроводжувати в телефонному режимі до вашого заселення.
7. Методи оплати, як це виглядає?
Ми б хотіли вас зразу запевнити в тому, що в нас можливі два види оплати по рахунку або ж на кредитну карточку. Але ці два методи є безпечними для вас у цьому я вас можу запевнити. Щоб ви в безпеці наші телефони включені 24 години на добу.
8. Як ще можна забронювати номер?
Ви можете забронювати номер за допомогою дзвінка на вказані номери на сайті, або ж  заповнити заявку на бронювання та в найкоротший час з вами зв’яжеться наш менеджер та проінформує вас по заданому питанні.
9. Як можна змінити бронювання, та що з собою брати у подорож?
Якщо у вас виникли певні зміни у вашому графіку чи помінялись плани, то ви звичайно можете змінити дати свого бронювання проте, маєте завчасно попередити свого менеджера, який і поміняє вказані вами дати. Це бажано зробити  принаймні за тиждень до вашого приїзду. У подорож вам потрібно брати підтвержуючі документи свого бронювання, а саме оплачений рахунок та підтвердження про бронювання.
10. Повернення коштів у разі відміни бронювання, як це відбувається?
Якщо ж у вас виникла ситуація, що потребує скасування бронювання притому, що воно вже оплачене, тоді ми обговорюємо це питання з готелем (санаторієм, віллою), який був заброньований. Кожна ситуація є індивідуальною і все-таки бувають випадки, що з туристів знімаються штрафні санкції у розмірі 1 дня, про це також індивідуально. Бувають випадки, коли туристам повертають кошти сповна, якщо виникають ситуації пов’язані з здоров’ям вашим або ваших близьких, але хочу щоб ви зрозуміли що це все індивідуально.